Výhody pro samovýrobce s instalovaným výkonem do 30 kW
Instalace malých elektráren převážné pro vlastní spotřebu elektřiny v menších výrobních areálech. Amper Market vykoupí přebytky elektřiny, které nespotřebujete a přetečou přes Vaše odběrné místo do nadřazené distribuční soustavy. Jednoduchá roční nebo kvartální fakturace.

Minimum administrativy
Díky uzavření smlouvy on-line či následnému zasílání faktur v elektronické podobě

Bezplatná infolinka
Spojení s komplexním, rychlým a individuálním zákaznickým servisem

Zákaznický portál
Umožňující sledovat Vaši hodinovou výrobu i údaje o Vaší Smlouvě on-line

Virtuální elektrárna
Možnost zapojit se do připravovaného projektu virtuální elektrárny
Výhody při odběru elektřiny pro potřeby výrobce
- Smlouva o odběru elektřiny na dobu neurčitou, bez aktivačních a deaktivačních poplatků
- Transparentní obchodní podmínky
- Možnost změnit Váš současný platební model (vyúčtování spotřeby každý měsíc) na standardní způsob platby záloh a vyúčtování
- Celou změnu dodavatele zařídíme za Vás
Co potřebujete pro zahájení spolupráce?
- Prostudovat si formulář Smlouvy s přílohami.
- Vyplnit všechny údaje požadované ve Smlouvě a v Plné moci, včetně 18 místného EAN kódu pro výrobu, který je uveden ve Vaší smlouvě o připojení, uzavřené s provozovatelem distribuční soustavy při zprovoznění Vaší elektrárny.
- Jste-li provozovatelem FVE uvedené do provozu před 31. 12. 2012 a dosud jste neměnili obchodníka, poradíme Vám, jak výrobní EAN získat.
- Zaslat výše uvedené, elektronicky podepsané, dokumenty ve formě scanu na adresu vyrobci@ampermarket.cz nebo poštou do sídla naší společnosti. Veškeré další kroky spojené se změnou obchodníka zařídíme za Vás.
Následné kroky po podpisu Smlouvy
- Jste-li startující výrobce, stanete se naším zákazníkem během 3-5 pracovních dní.
- Vyrábíte-li již delší dobu, můžete být našimi dodavateli elektřiny do 12 pracovních dní.
- Zpracujeme Vám individuální cenovou nabídku odběru elektřiny od Amper Market, a.s. na základě Aktivačního formuláře a zašleme příslušné podklady na Váš kontaktní e-mail.
- Dle Vámi zvoleného fakturačního období nám poté zasílejte faktury, jejichž vzor můžete nalézt v sekci Dokumenty ke stažení. Údaje o Vaší výrobě můžete nalézt ve Vašem zákaznickém portále, popř. Vám je rádi sdělíme.
- Každý rok od nás můžete očekávat návrh cen pro následující kalendářní rok.
Smluvní dokumentace a dokumenty ke stažení
Fakturace přebytků
Provozní doba infolinky péče o zákazníky: Po-Čt od 9.00 – 17.00, Pá od 9.00 – 16.00
Péče o zákazníky
- 800 701 313 (zelená linka), 234 701 400
- ID datové schránky: 7ry3v4w
Změna zákazníka v odběrném místě
- 800 701 313, 234 701 424
- info@ampermarket.cz
Máte zájem o naše služby?
Zanechte nám kontakt, rádi Vám připravíme individuální nabídku